torsdag den 22. oktober 2009

Travl Filmnørd = Stille Hjørne

Hey film-folkens!

Jeg har sygeligt travlt med et hav af opgaver i øjeblikket, så der er lidt stille på Hjørnet for tiden. Det betyder dog ikke at jeg ikke er på Hjørnet, hvilket I blandt andet vil mærke i morgen, hvor der kommer anmeldelser af både Over Gaden Under Vandet og Zombieland - ja, der er lidt fra hvert sin side af film-spektret :-)

Derudover er jeg og Jesper Laursen også klar ved mikrofonerne i morgen tidlig til fjerde omgang podcast! Vi skal prøve at battle-anmeldele af BÅDE Zombieland og Over Gaden Under Vandet, for vi er i den unikke situation, at vi faktisk begge har set filmene, så det skal nok blive sjovt.

Men hvad laver jeg så i øjeblikket, der er så spændende og tidsopslugende? For det første er jeg helt opslugt af et nyt filmmagasin-projekt, som I nok skal høre mere om snart. For det andet er der enormt mange forevisninger i øjeblikket (hvilket jo er dejligt). For det tredje er det deadline-tid for anmeldelser til alle de medier jeg skriver for. Og for det fjerde er der en masse andre ting også.

Så Hjørnet må lide lidt i disse uger, men som altid holder vi liv i både podcast og anmeldelser, så ses på Hjørnet i morgen og i weekenden, til saftige opdateringer!

God fornøjelse så længe!


Mvh,

Filmnørden

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...