lørdag den 30. maj 2009

Filmnørden roder endnu engang med filmmusik

Jeg ved det er lidt off-topic, men nu har jeg nørdet igennem i hjemmestudiet igen og vil så gerne dele resultaterne med jer og høre jeres meninger. Jeg har i et stykke tid arbejdet med produktion af filmmusik og dette er de første spæde skridt imod, at blive den næste Williams-Zimmer-Isham-klon. Hvis det er muligt, så lyt til musikken på et par ordentlige højttalere eller et par hovedtelefoner.

Først er der nummeret Before The Storm / Escape From Gotham, der egentlig er to numre i et. Jeg er gået efter den rene, seriøse spændings- og action-stemning og lægger ikke skjul på inspirationen fra Hans Zimmers musik til The Dark Knight:



Og så er der The Adventures Of Jack Wingman - mit første forsøg på, at banke et rigtigt lallegladt helte-tema sammen, John Williams-style:



Der er mere på vej, men skriv endelig hvad I synes og konstruktiv kritik modtages med kyshånd ;-)

Tjek også mit forsøg på at brygge nye toner sammen, til en scene fra Max Payne her.
Gå til forsiden - klik her!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...