tirsdag den 17. februar 2009

Oscar-afstemning: Hvem mener du BØR vinde?

Her er så Filmnørdens kæmpe Oscar-afstemning! Efter at ha' spurgt jer om, hvilken slags Oscar-afstemning I helst ville ha', præsenterer Filmnørden her afstemningen om hvem du mener BØR vinde. Det er simpelt: gå listen igennem, stem og se hvad andre mener. Nu har du jo nok ikke set alle de nominerede film, men lad det være lige meget og stem på lige præcis den du synes fortjener an Oscar. God fornøjelse!

***AFSTEMNINGEN ER SLUT - Resultatet præsenteres søndag d. 22. februar***

3 comments:

Anonym sagde ...

Irriterende at jeg er så retskaffen at jeg ikke tør stemme uden at have set alle i en kategori :)

Thumps up: Milk, Wall-E, Dark Knight
Thumps down: Benjamin Button
Glæder mig til at se: Slum Dog, Frost/Nixon

Anonym sagde ...

Hvem er dog den der har stemt på Benjamin Button's shiat? (udtalt på bedste Kanyesk-vis)

Har desværre kun set Slumdog og Benjamin - jeg tror dog på The Reader, har hørt og læst så meget godt om den.. Må jeg lige få set inden søndag.

Slumdog er rigtig god, men der er lidt for meget hollywood-drama in the end til min smag. Men det er måske Bollywood-charme?
Benjamin er okay, men for langtrukken og overspillet. Brad Pitt fortjener ikke en oscar. Han får den heller ikke.

Er 100% på at Mickey Rourke vinder efter al den hype, wanna bet?

Anonym sagde ...

Hej Sofie,
Du får sikkert ret, med hensyn til Rourke, men jeg stemmer altså på Sean Penn - go' natten mellem søndag og lørdag. Det er en fest.
Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...